Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2012 08:38 - Today's виц :D
Автор: rofl Категория: Забавление   
Прочетен: 1414 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Един фермер отива сутринта в кръчмата и гледа комшията му се налива с ракия.
- Що пиеш толкова отрано?
- Абе, някои неща не можеш да ги обясниш.
- Как така?
- Отивам сутринта да доя кравата. Тъкмо напълних котлето, кравата вдигна десния крак и го ритна. Ядосах се и й завързах десния крак за десния стълб.
- Е, и?
- Тъкмо пълнех котлето пак, кравата вдигна левия крак и го ритна. Ядосах се, взех друго въже и й завързах левия крак за левия стълб.
- Е, и? - Кравата замахна с опашката и пак разсипа млякото. Понеже нямах повече въжета й стегнах опашката с колана за напречната греда.
- И какво стана?
- Някои неща не можеш да ги обясниш. В този момент ми паднаха гащите и жена ми влиза в обора...


Тагове:   JOKE,   виц,   funny,   вицове,   haha,   rofl,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. hristo27 - Гошо има хубава съседка. "Как ...
03.12.2012 09:22
Гошо има хубава съседка."Как да я впечатля, че да я сваля". Мисли...мисли и го озарява страхотна идея:
- Ще взема да си боядисам коня зелен, а тя като ме срещне ще ми каже:
- Какъв хубав зелен кон имаш Гошо. Пък аз ще и кажа: Ти остави зеления кон ами аз съм ти много навит дай да се н.....м. "Взема Гошо зелена боя, грабва баданарката и коня е вече зелен. Изкарва го на улицата, напред, назад съседката я няма. Прибира го и се отправя към кръчмата да удари една-две. И не щеш ли насреща му съседката:
- Хайде комшу у дома, че моят е с комбайните за две седмици. Както съм ти навита...Гошо развълнуван и отговаря:
- "Ти остави тая работа ами ела да видиш какъв зелен кон имам".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rofl
Категория: Забавление
Прочетен: 350869
Постинги: 127
Коментари: 36
Гласове: 104
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031